Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på spørsmål vi ofte får. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på kan du kontakte oss her eller sende e-post til post@abbyboutique.no. 
  • Hvor lang er angrefristen?

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen og behold tag på produktet til du har bestemt deg for å beholde produktet.

  • Hva kan returneres?

Alle ubrukte varer kan returneres såfremt det gjøres innenfor angrefristen.  Grunnet hygieneårsaker kan ikke badetøy, øredobber, smykker, hårklemmer og kosmetikkprodukter returneres. Dersom nevnte produkter blir returnert til oss vil varene bli tilbakesendt til deg. Du vil bli ytterligere belastet 99,- for returfrakt.

    • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Dersom varen ikke passet eller du av annen grunn ønsker å returnere varen, må du fylle ut angrerettskjema og retunere varen til oss. Angrerettskjema finner du under sporingsnummer på ordrebekreftelsen du mottar fra oss ved bestilling av varer. Dersom du ikke finner det, kan du finne skjemaet her. 

    Du må selv ordne med returseddel og betale porto. Dette gjøres enkelt hos Posten.

    • Jeg har ikke mulighet til å skrive ut angrerettskjema. Hva gjør jeg?

    Dersom du ikke har mulighet til å skrive ut angrerettskjema kan du returnere varen sammen med en lapp hvor de samme opplysningene som fremkommer i angrerettskjema er inkludert. Samtlige opplysninger  være inkludert for at vi skal kunne behandle returen din.

    • Hvilken adresse skal returen sendes til?

    Varen returneres til Holmen 7, 6899 Balestrand.